torek, 21. januar 2014

Barva inspiracija Craf-talnice






Če ne bi zbolela, se to verjetno sploh ne bi zgodilo...da bi si ustvarila blog. Tako pa sem imela čas in  pokukala kaj lepega ustvarjajo slovenske in tuje blogerke. Ustavim se na Craf-talnici...wwwaaauuu kako super izziv!! Koleščki v moji glavi se začnejo vrteti s svetlobno hitrostjo...seveda sem že ustvarjala s podobnimi barvami...    


 


Sicer je novoletna....ni pomembna tema, ampak barve. Na modro osnovo je prilepljena naravna (rjava) vejica, kar da voščilnici posebno noto. Tudi novoletne bunkice imajo modro-rjav ton. Naj povem, da so bile voščilnice namenjene samo za našo podružnično šolo, ki je prvič pripravila šolski bazar leta 2012. Ostala je samo ta voščilnica - za moj arhiv. 
To voščilnico prijavljam na 99. iziv Craf-talnice.




Doma imam tri nadebudneže, ki me spominjajo na nagajive škratke. In tako je nastala voščilnica z rjavo osnovo. Na njej je zeleno-modri slepi tisk. Embosirano srajčko in šablonico z okni sem kupila v spletni trgovini Mawelu. Palčica, ki sedi na oknu je v modro-vijoličnih oblačilih. Palčke in krogce sem izrezovala ročno iz že potiskanega papirja. 
Tudi to voščilnico prijavljam na 99. izziv Craf-talnice.

Upam, da vam bo janin ustvarjalni vrt všeč. Dobrodošli so komentarji takšni in drugačni. Vabim te v mojo družbo na vrt :).


4 komentarji:

  1. Pozdravljena Jana in dobrodošla :-))
    Vesela sem, da si se pridružila našemu "svetu"
    Tvoji dve voščilnici sta zelo lepi in hvala, ker si se nam pridružila v CRAFT-alnici! Srečno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa prosim te, da pri komentiranju izklopiš preverjanje s kodo!
      Hvala :-))

      Izbriši
  2. Dobrodošla!
    Na obeh voščilnicah si lepo ujela barve izziva. Krasni sta.
    Hvala, ker sodeluješ na 99. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ker sem nova na blogu, se vse te zadevščine še učim....tako, da prosim za potrpezljivost :) hvala obema za komentar in se veselim naslednjega Izziva.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana